Palm springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu Palm springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu

Palm springs

14 Mei 2015 | Verenigde Staten, Palm Springs

Palm springs 13/ 14 mei

Allereerst wil ik even melden dat de filmpjes van grand canyon er inmiddels opstaan , we hebben niet altijd internet of heel traag waardoor uploaden niet altijd lukt .

Vandaag zijn we beland in palm springs.
Onderweg ( 4,5 uur) zijn we weer eens stukje over route 66 gereden.
Palm springs is echt een super leuke - gezellige stad! Allemaal terrasjes winkeltjes ,palmbomen , lampjes en super mooi weer 350 dagen per jaar zon zeker.
We hebben deze stad bewust tussendoor geboekt om even ' bij te komen' dagje zwembad en vakantiegevoel! Natuurlijk is deZe hele reis onze vakantie maar het was hard werken lichamelijk en geestelijk!
We hebben dus heerlijk een boekje gelezen aan het zwembad en Zijn helemaal klaar voor onze laatste 5 dagen !
Onderweg zijn we door yoshua tree national park gegaan , mooi om te zien maar bij de afgelopen week niet spectaculair .

We hebben Zojuist heerlijk gegeten bij de Mexicaan , schrimps voor mij en beef voor mark .. Erna lustte ik wel een 'plakje' carrot cake . Ik kreeg 1/4 e taart, veel te veel Zelfs voor ons beiden Maar het was heerlijk.

We gaan zo maar wet eens slapen , morgen rijden we alweer naar onze laatste bestemming!

Tot later maar weer,

Bye ❤️

• 14 Mei 2015 - 09:06

Ansjelina:

Het is zo leuk te lezen dat jullie iedere keer weer andere ervaringen hebben! We kijken iedere dag of er weer berichtjes zijn. Geniet nog even van de laatste paar dagen. Bij thuiskomst hachee met rodekool in nieuwerbrug? Dikke kus

• 14 Mei 2015 - 22:37

Gerda En Chris:

geniet van de laatste dagen. leuk om jullie beleving en ervaring te lezen. jullie zullen wel heimwee hebben naar de Hollandse kost. geniet ervan gr Gerda

• 16 Mei 2015 - 11:24

Ansjelina: