Antelope canyon & monument valley - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu Antelope canyon & monument valley - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu

Antelope canyon & monument valley

11 Mei 2015 | Verenigde Staten, Kayenta

Antelope canyon & monument valley
10 tm 11mei

Wat gaat de tijd hard zeg!
Vandaag vervolgen wij onze route naar monument valley met onderweg een stop een Tour door Antelope canyon. Totaal 5,5 uur rijden.Google dat maar eens! Hier hebben we namelijk alleen maar foto's van op de camera! Maar wat is dat gaaf Zeg. Wij zijn voor de lower canyon gegaan , upper moet Van tevoren gereserveerd en is dubbel Zo duur. Deze is volgens Zeggen minder spectaculair maar daar begrijpen wij niets van ( hebben natuurlijk geen vergelijk) we hadden een gids en het groepje bestond uit 14 personen. We hebben de hele route allen alleen maar Ooh en aah geroepen zo mooi! Foto's volgen later !

Op naar monument valley ,

We rijden vandaag de hele dag door het indianen reservaat .. We kwamen er later achter dat je en geen alcohol in de auto mag ( gelukkig in de achterbak) en dat dat dus nergens te koop is