Las Vegas deel 3 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu Las Vegas deel 3 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu

Las Vegas deel 3

09 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

En later hebben we een gokje gewaagd en geborreld ( halve liter blikken uit de supermarkt voor de mannen ) in treasure island het hotel van Robbert .
Dat kan hier dus ook gewoon allemaal, je koopt ergens wat drinken en je gaar achter een gokkast zitten in een willekeurig hotel?! Tsja ..
Om 02.00 zijn wij naar bed gegaan wat er voor gezorgd heeft dat ik niet meer om 0500 klaar wakker ben.

Gister hebben we samen de strip nogmaals over gelopen , nu de andere kant.
De skyline van New York, de Eiffeltoren niets is hier te gek! Er gaat zelfs een achtbaan om hotel New York New York
We hebben bij tropicana hotel kaartjes gekocht voor de musical Rock Vaults later die avond .
Dit was een gave show! Eigenlijk meer een rock concert met klassiekers als ( led zeppelin, bon jovi, queen, ac/Dc THE Beatles etc ).

Daarna zijn we gauw naar bed gegaan om onze reis te kunnen vervolgen en wel naar :

Zion en bryce canyon waar we ook zullen overnachten.

Tot later ,
Bye ❤️

Ps: kwam erachter dat hij maar de helft van het verslag erop had gezet vandaar 3 delen zie ook toegevoegde video's