Lauglin deel 2 - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu Lauglin deel 2 - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu

Lauglin deel 2

13 Mei 2015 | Verenigde Staten, Laughlin

Maar goed mark is geslaagd voor ; lederen slippers van Levi's een bruin lederen riem en een nieuwe zonnebril.
Eenmaal uitgewinkeld zijn we naar het hotel gegaan en hebben heerlijk de rest van de middag aan het zwembad gelegen!
Het hotel was trouwens mega groot en had net als in Vegas alleen maar gokkasten ed beneden. Maar ook een betaalbaar buffet waar we heerlijk hebben ( laten ) wokken. Eindelijk eens wat anders als friet of pizza. Bier en wijn was ook inbegrepen alleen moesten we ( voor de 500 e keer en nog niet bij ) onze paspoorten laten zien , want ja wie gaat er uiteten met zijn paspoort op zak? Als ie kwijt is hebben wij een BiiiG Problem!Het gaat weer over drank maar ja als je al 1,5 week 24/7 op elkaars lip zit moet je het wel op een zuipen zetten wil het nog gezellig zijn. GEINTJE!
Maar goed ,mark dacht ik haal even wat ze vragen dan hebben we lekker toch een drankje bij het eten. Het is tenslotte vakantie en wel onze huwelijksreis.

We zijn wederom vroeg naar bed gegaan want de wekker gaat weer vroeg!

En wel naar palm springs waar het net als hier zo' n 31 graden is .
Tussendoor gaan we naar yoshua tree NP . Tevens onze voorlaatste trip aangezien we de 14e tm de 18 e in redondo beach ( los angeles) zullen verblijven .

Tot later ,

Bye ❤️