Grand canyon deel 2 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu Grand canyon deel 2 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu

Grand canyon deel 2

12 Mei 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon

. De TomTom auto en telefoon geven dan verschillende tijden aan. We spraken gister een paar brabo's die overigens dachten dat wij ook uit Brabant kwamen die hadden er ook last van !

Maar goed de langverwachte Grand canyon ..
Ongelooflijk hoe groot en mooi.
Eenmaal in het vliegtuigje . Zie je pas hoe groot de canyon is ! Ook hier zal ik een filmpje van toevoegen.
Wel is het zo dat de canyon ervaren moet worden , eigenlijk met alles hier! Je krijgt het niet op foto of film vastgelegd.

We hebben ook een sunset Tour gedaan zie foto , uitzicht was prachtig maar we hadden er meer van verwacht beiden.. Wellicht door de wolken die de zon verstopte ?

We hebben goed geslapen vannacht wel 8 uur , is hier een wonder.
Het is nu 07.50 en we rijden ieder moment route 66 op richting de kleine gokstad laughlin ( 4 uur)waar het zo'n 35 graden is.

Ps : het word nu wel de moeite waard om bij ieder verslag +2,of 3 of 4 ( kilo) te vermelden hihi jammer voor jullie we hebben geen weegschaal mee.
Gadverdamme wat eten ze hier vies zeg !

O ja voor ik het vergeet , ik zag gister dat het verslag van Zion ook maar half erop stond ( geen idee hoe dat steeds kan ?), dus voor wie het leuk vind kan hem verder lezen.
Tot later,

Bye ❤️

• 12 Mei 2015 - 18:32

Ansjelina2012@gmail.com:

Wat schrijf je toch leuk! We lezen iedere keer weer met plezier. Alleen geen filmpje en geen foto. Maar nemen direct aan dat het een helemervaring is geweest . Dikke kus