antelope en monument deel 2 - Reisverslag uit Shonto, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu antelope en monument deel 2 - Reisverslag uit Shonto, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu

antelope en monument deel 2

11 Mei 2015 | Verenigde Staten, Shonto

,daar zit overigens Een heel verhaal achter maar dat vertel ik nog wel een keer .
De hele route is prachtig overigens en er komen overal rotsformaties uit het niets uit de grond.
Monument valley is het filmdecort voor Western films en de grootste inkomstenbron hier is dan ook Hollywood . Verder leven de mensen hier erg sober zonder stroom en water volgens ons boekje ? En zijn er idd modderhutten te bekennen.
We zijn zelf een stukje door monument valley .. Onverharde weg gereden .
Hebben wat mooie foto's geschoten en zijn toen wen hapje gaan eten en weer vroeg naar bed ..
Om onze reis te vervolgen naar THE grand canyon ! Hier gaan we met de helikopter ! Spannend !!

Tot later

Bye ❤️

• 11 Mei 2015 - 18:32

Ansjelina:

Oh dat zal een geweldige ervaring zijn. In een helicopter is super. Ook eens ervaren. Maar dan boven de Grand moet helemaal prachtig zijn!