Las Vegas deel 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu Las Vegas deel 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu

Las Vegas deel 2

09 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

We besloten om Robbert te appen waar hij zich bevond , en ons maar richting de strip te begeven.
Het was overigens bloedheet opdat moment zon 'n 30 graden en wij waren zo dom om onze lange broek aan te houden.

Robbert zouden we later die avond om 22 uur treffen voor de belaggio fontein dus we hadden nog even om de stad te verkennen.

Nu kunnen wij jullie vertellen dat in 30 graden met te warme kleding en kei moe door Vegas gaan slenteren niet het toppunt van een goed idee is.
Het is te druk en he ziet teveel om die indrukken nog te kunnen verwerken.

We hebben een koffie gepakt ( je , een Starbucks ) en zijn na 2 uur toch maar terug gegaan naar het hotel om een power nap te gebruiken.

Na een goede maaltijd de eerst betaalbare deze reis, begaven we ons wederom richting strip op zoek naar ome Robbert.
En jawel, al vrij snel troffen wij elkaar voor de welbekende fontein.

Robbert bevond zich hier al een werk dus die kende de juiste plekken. Altijd handig zulke tips!
We hebben het Venetian van binnen bekeken incl borrel ( even duur als in Venetië