Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg

09 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Las Vegas 7 tm 9 mei

Na een mega lange rit van zo' n 9 uur alleen maar door woestijn komen we dan eindelijk aan in het beloofde land ' sin city'
Alles wat je hoort over Las Vegas is waar!
Tom zou hier de hele dag zeggen wanne gek zeg!
Underdressed/ overdressed niets van dit is hier een probleem. Er lopen dames keurig gekleed in lange jurken of heel kort ;) en de hoogste hakken of net als ik op gympen en een i love San Francisco trui ( savonds dan ). Lekker comfortabel dus.

De eerste kennismaking met Las Vegas was toch echt de binnenkomst van ons hotel.
Alleen maar gokkasten .. Incl bijbehorend geluid en lichten.
Nou geloof me , als je net 9 uur in een auto hebt zitten garen dan kan je wel wat leukers bedenken.

We hebben er zo'n 15 min over gedaan om de incheck bali te vinden.
Dit was het eerste hotel zonder bad ( jammer joh) maar wederom was de kamer voorzien van een kingsize bed.
Daarover gesproken nog even leuk om te vertellen , mark vertelde mij op een ochtend dat hij mij ' s nachts kwijt was geweest. Hij had links en rechts gevoeld waar ik lag maar geen Irene !
Ik bleek een meter verderop in bed te liggen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

Van San Francisco naar Los Angeles

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2015

LA

14 Mei 2015

Palm springs

13 Mei 2015

Lauglin deel 2

13 Mei 2015

Laughlin

12 Mei 2015

Grand canyon deel 2

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 2648

Voorgaande reizen:

03 Mei 2015 - 20 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: