Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu

Las Vegas

09 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Las Vegas 7 tm 9 mei

Na een mega lange rit van zo' n 9 uur alleen maar door woestijn komen we dan eindelijk aan in het beloofde land ' sin city'
Alles wat je hoort over Las Vegas is waar!
Tom zou hier de hele dag zeggen wanne gek zeg!
Underdressed/ overdressed niets van dit is hier een probleem. Er lopen dames keurig gekleed in lange jurken of heel kort ;) en de hoogste hakken of net als ik op gympen en een i love San Francisco trui ( savonds dan ). Lekker comfortabel dus.

De eerste kennismaking met Las Vegas was toch echt de binnenkomst van ons hotel.
Alleen maar gokkasten .. Incl bijbehorend geluid en lichten.
Nou geloof me , als je net 9 uur in een auto hebt zitten garen dan kan je wel wat leukers bedenken.

We hebben er zo'n 15 min over gedaan om de incheck bali te vinden.
Dit was het eerste hotel zonder bad ( jammer joh) maar wederom was de kamer voorzien van een kingsize bed.
Daarover gesproken nog even leuk om te vertellen , mark vertelde mij op een ochtend dat hij mij ' s nachts kwijt was geweest. Hij had links en rechts gevoeld waar ik lag maar geen Irene !
Ik bleek een meter verderop in bed te liggen