Kings canyon & sequoia - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu Kings canyon & sequoia - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van huwelijksreismarkenirene - WaarBenJij.nu

Kings canyon & sequoia

07 Mei 2015 | Verenigde Staten, Independence

Kings canyon en sequoia 6tm7mei

Na een auto rit van zon 5 uur bereiken we kings canyon NP.
Het eerste wat wij dachten bij het binnen rijden van dit park was wauw!
Het is niet uit te leggen of te laten zien op een foto , maar wat je hier ziet is niet te geloven, tenzij je het zelf gezien hebt natuurlijk! Hier zijn reuzenbomen, nu kun je je daar wel een voorstelling van maken natuurlijk maar ze zijn zo reusachtig dat ze niet op foto vast te leggen zijn.

We zijn later deze dag doorgereden naar sequoia NP wederom hadeen we hier de lodge midden in het park ,
We hebben inmiddels door hoe het werkt dus na het in checken en checken van de kamer rijden we verder seqoia in , wederom hier onbeschrijfelijk wat we gezien hebben! Er zijn op de route veel ' vieuw points' maar wij zijn gewoon een stukje off route gaan klimmen.. We stonden op een gegeven moment op de rand van een ravijn en ons uitzicht ( fluit tussen de tanden).. Onvoorstelbaar mooi. Mark heeft overigens ook de neiging onderweg om elke kilometer een foto te maken.
Het is hier absoluut geen straf om te rijden, je bent na elke berg weer benieuwd wat erachter zit!

We bevonden onszelf in laatst genoemde park midden in de bossen, nu schijnt het hier vol te zitten met zwarte beren en wordt je overal gewaarschuwd hiervoor. Alles moest uit de auto anders kans op een beer in je auto de volgende dag ..wij hadden 3 ramen in onze kamer dus ik heb maar rond zitten kijken maar geen beer gezien

• 08 Mei 2015 - 20:19

Ansjelina:

Hoi lieve schatten! Leuk jullie eerste avonturen te lezen. Mooie foto's . Heel apart dat we op deze manier een klein beetje mee kunnen genieten. Dikke kus

• 08 Mei 2015 - 20:26

Rogier En Anouk:

He bruidspaar,

Zo te lezen genieten jullie enorm van jullie trip door Amerika.
    Het is vandaag alweer precies een week geleden dat jullie getrouwd zijn.
    We denken iedere dag nog terug aan het knalfeest.
    We kijken uit naar het volgende reisverslag.

Groetjes
    Rogier en Anouk

• 09 Mei 2015 - 13:26

Ansjelina:

Hallo daar, ik zie nu de vorige berichten pas. Leuk! En natuurlijk gefeliciteerd met jullie eerste huwelijks week.

• 10 Mei 2015 - 09:29

Gerda:

Hoi Mark-Irene zo te lezen genieten jullie ervan deze nieuwe ervaring. Tot het volgende verslag groetjes Chris en Gerda